czwartek, 9 stycznia 2014

O nas

Zacznę od tego, dlaczego znowu się przenoszę... Były już przynajmniej cztery stajnie, w tym dwie, które tworzyłam z innymi koniarkami. Nie czuje się dobrze gdy jestem sama, ale gdy mam u boku drugą, równą mi osobę, jest jeszcze gorzej... ;D No nic, po raz kolejny spróbuje pobawić się w virtual w samotności. A nóż się uda. :)


Stark Stable położona jest w południowych rejonach półwyspu Krymskiego, konkretnie w okolicach miasta Orlyne. Do morza dojedziemy w dwadzieścia pięć minut wierzchem.


Chociaż wkoło jest masa pagórków, a teren jest mocno nierówny, znaleźliśmy idealne miejsce na zbudowanie niewielkiej stajni z kilkoma hektarami na pastwiska. Widoki są niesamowite.


Nie było łatwo z remontem starych zabudowań gospodarskich, jednak po kilku miesiącach ciężkiej pracy w końcu udało się postawić dwie stajnie, dom dla nas i pracowników oraz dużą krytą halę. Konie otrzymały także kilka padoków o różnych wielkościach. 

stajnia klaczy (taka sama jak dla ogierów)
siodlarnia
myjka
lonżownik
kryta hala
maneż skokowy
maneż ujeżdżeniowy
prowizoryczny tor wyścigowy, kilkanaście kilometrów od naszej miejscowości
Nasz dom jest idealny, taki o jakim zawsze marzyłam. Zawiera trzy pokoje, dwa mniejsze i jeden duży, przestronny salon, dużą kuchnię połączoną z jadalnią i dwie łazienki na piętrze oraz parterze. 


Mam nadzieję, że zatrzymam się tutaj na dłużej. Naprawdę podoba mi się to miejsce! ;)

3 komentarze:

  1. Witaj, wybacz że piszę tutaj, ale albo nie znalazłam zakładki spam albo po prostu jej nie ma. Chciałam spytać jak zrobiłaś rozsuwane menu pionowe. Skąd wzięłaś kod. Bardzo chciałabym mieć takie u siebie, ale jak raz nie mogę znaleźć działającego przepisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Menu robiłam według instrukcji stąd:
      http://tajemniczy--ogrod.blogspot.com/2012/09/tutoriale.html
      Ale nie pamiętam, która to była konkretnie. Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć i zrobić to poprawnie (mnie trochę czasu zeszło, ale jestem antytalentem). :)

      Usuń
    2. Dzięki w końcu mam to wymarzone menu :)

      Usuń