piątek, 24 stycznia 2014

Konie na sprzedaż

Nie potrafię rozstawać się z moimi zwierzakami, więc nie łatwo jest mi wybrać kilka z nich i przeznaczyć na sprzedaż... Jednak muszę się w końcu zdecydować. Wtedy od razu wpiszę koniska na listę.


Edit: Ok, specjalnie dodany konik. ;)
Potomek po *Coffey i *The Key'u. Napisałam opis zawierający charakter, zachowanie pod siodłem i historię oraz zrobiłam dwa dokumenty: paszport, rodowód, abym z czystym sumieniem mogła dać trochę wyższą cenę (potrzebuję kasy). ;D

Formularz:
Ksywka:
Adres stajni:
Kontakt:
Imię konia:
Cena:
Dlaczego on, co mu zapewnisz?: 

  1. Caspian Prince   [ 20 000 hrs ]  Sprzedany do WSK Equus Albus  :)

1 komentarz:

  1. Formularz:
    Ksywka: Siwusek
    Adres stajni: http://wsk-equusalbus.blogspot.com/
    Kontakt: na blogu :) odezwę się :) jeśli bd potrzebowała kontaktu bardziej prywatnego, daj znać
    Imię konia: Caspian Prince
    Cena: 20 000 hrs
    Dlaczego on, co mu zapewnisz?: Zaintrygowało mnie jego wszechstronna użytkowość ;) Jest młodym koniem z którym mogę pracować, zapewnię mu dostęp do obszernych padoków, będzie miał stały kontakt z innymi końmi. Chciałabym z nim pracować i doprowadzić go do mistrzowskiej formy ;)

    OdpowiedzUsuń