środa, 5 marca 2014

Aktualności



19 sierpnia 2014r.

- już po rocznicy, chociaż został do napisania teren i trzeba także ocenić kilka konkurencji z zawodów. Jestem na dobrej drodze. ;)
- stało się coś dla mnie wspaniałego - kupiłam Kalliyana z Jakarta Arabians! ;D Tego konia ubóstwiam już od czasu, gdy zobaczyłam go w Alchala Valley  mogłam sobie tylko pomarzyć, że kiedyś zamieszka u mnie, a tu proszę! Nie mogę się doczekać kiedy znajdę czas by go dodać. :)

21 lipca 2014r.

- aktywnie zgłaszam rumaki na zawody, wpisuje im osiągnięcia, czasami dopiesuje gwiazdki - jest dobrze. ;D
- przybył do nas ogierek po Casablance i Chili Con Carne |DS|, ma na imię Cajun Heat i bardzo na niego liczę. Skacze, ale ma jakieś dwie fotki, które można podciągnąć pod ujeżdżenie klasy L. :)
- ciągle czekam na odpowiedź w sprawie sprzedaży Iriesco i Erasina z Bernaux Stud. Czy to takie dziwne, że sprawdzam każdego dnia po dwadzieścia razy?...
- wygląda na to, że Stark's zrealizuje kolejne zamówienie. Tym razem będzie to potomek po Amaretti. :) Właśnie, muszę tej pięknej trening opisać, bo nie ma nic na razie. I jeszcze kilku koniom...
- rozleniwiłam się, od jakiegoś czasu robię nowym koniom tylko cztery dokumenty, zamiast pięciu, szok. Daruje sobie karty zdrowia...
- prawie połowa wakacji za nami, a ja od września muszę wziąć wirtualny urlop na stajnię ; / I tak będę pisała treningi, tylko że koniska będą rozdane do dzierżawy.
- Stark's ma już pół roku, na urodziny zrobię coś ciekawego. Jakiś teren, sprzedaż, coś.

9 lipca 2014r.

- po ogłoszeniu wyników na Liliowej Zatoce  kilka naszych rumaków zdobyło świetne osiągnięcia, a co za tym czasami idzie - gwiazdki. Jestem szczególnie dumna z Coffey i Torni, ta druga baba zdobyła już trzecią gwiazdę, dostała dodatkowe marchewki do kolacji ;D
- udało nam się też kupić piękną Librettę! O rany... nie mogę się na nią napatrzeć. ;D  Nie mogę się doczekać treningów.
- złożyliśmy formularz o dwa koniska w Bernaux Stud. Staramy się o cudownego Iriesco i jego nie mniej świetnego kumpla - Erasin'Capitala. Trzymajcie kciuki. ;)
- jestem w trakcie pisania treningu ujeżdżeniowego Bansai'a, a jestem umówiona na trening crossowy. Nie wiem jeszcze, który rumak okażę się tym szczęściarzem i pojedzie ze mną na wycieczkę do WSK Black Spirit. ;D
- pozgłaszam nas na zawody, zobaczymy, co z tego wyniknie.

5 lipca 2014r.

- zawody westernowe na Hipodromie RR! :)

4 lipca 2014r.

- jest dużo gorzej.
- no dobrze, nie aż tak źle. Nie miałam ostatnio czasu i ochoty na prowadzenie stajni, ale dzisiaj znowu nabrałam weny. :)
- od września będę sobie musiała zrobić dłuuuugą przerwę. Większość koni idzie pod opiekę Delicji, a kilka wybrańców do Detalli. Jeśli ktoś chce któregoś mojego rumaka wziąć w dzierżawę, to piszcie, dogadamy się. ;)
- Jutro, albo pojutrze dodam klaczkę do westernu (Inaya's Myth), która miała stać w Delicious Stable, nawet napisałyśmy jej z Delką trening, ale coś tam nie wyszło i nam się o niej zapomniało. Teraz powróci. ;D

20 maja 2014r.

- jest dużo lepiej. ;)
- kupiłam dwa świetne rumaki, jednego dodałam, drugiego dodałam na sprzedaż. Caspian jest fajnym konikiem, więc zapraszam do obejrzenia zakładki sprzedaży (Stark's >> na sprzedaż).
- zaczęłam pisać trening wyścigowy kilka dni temu, ale kiedy skończyłam już tę część o przygotowaniach, to mi się odechciało... Ale kiedyś go skończę. Obiecuję. W końcu wczoraj przez godzinę oglądałam filmiki o motywacji! ;]

8 maja 2014r.

- jest lepiej, mam trochę więcej chęci na robienie czegokolwiek związanego ze stajnią. Mniej więcej dlatego wczoraj przez kilka godzin robiłam to menu... Oj, nie znam się na tym. Właściwie już znudził mi się ten wygląd, planuje coś zmienić. Może będę dopasowywała szablon do pory roku albo do miesiąca... ;)
- kupiłam kolejne konie. Musiało do tego dojść. Jestem uzależniona i nic na to nie poradzę. Dwa rumaki do ujeżdżenia wyższych klas, kare, piękne i w ogóle och i ach. Póki co muszę się jakoś powstrzymać, ale nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzę...
- chciałabym sprzedać kilka koni, tylko mam taki problem, że nie potrafię... Za bardzo się przywiązuje i teraz jest zbyt ciężko.
- Zaczęłam się zgłaszać na zawody, co jest wielkim krokiem na przód. Ostatnio w ogóle  nie miałam na to ochoty, bo to czekanie i to wpisywanie, a zapisywanie to już fuj do potęgi... No, ale działam, działam.

18 kwietnia 2014r.

- mam strasznego lenia i nic mi się nie chce... Wiem, że powinnam coś jednak robić, chociażby zgłaszać koniska na zawody, ale to ostatnia rzecz na jaką mam ochotę, przepraszam...
- jestem w trakcie dodawania kilku koni z DS, oraz ogiera fryzyjskiego. Opis prawie gotowy, jeszcze tylko dokumenty i boks.

17 marca 2014r.

- pierwszą informacją jest to, że *Tea Biscuit zdobył swoją czwartą gwiazdkę. Jestem z tego miśka niesamowicie dumna. ;)
- po drugie przybył do nas nowy rumak - Laufey Freeze. Młodzieniec pochodzi z Summer Berry i udało mi się go zdobyć podczas sprzedaży potomków. Zauroczył mnie i dołączył do grona ulubieńców. :)
- organizuję zawody ujeżdżeniowe w hipodromie RR, ale jutro po południu zamykam zgłoszenia, więc trzeba się pospieszyć >>. Kolejnym konkursem powinny być skoki.
- co tu jeszcze... Do dodania został mi już tylko andaluzyjczyk, ale się nie pali - wszystko na spokojnie. Na razie znowu zmieniłam wygląd stajni... Wiem, że to może drażnić, ale ciągle nie mogę znaleźć tego ideału. ;D Ten całkiem mi się podoba, więc pewnie pobędzie jakiś czas.
- bardzo proszę o linki do zawodów, intensywnie biorę się w garść. Jedziemy z treningami i zapisami. Jest dobrze.

14 marca 2014r.

- do dodania zostały dwa ogiery: wspaniały, rudy arabek i mój wymarzony andaluz z zamówienia w WHK Lider. :) Mam niewiele czasu, wiec boksy budują się powolutku... Kiedy tylko te koniska pojawią się w stajni - ruszamy pełną parą. Treningi, zgłoszenia na zawody i jeszcze raz treningi!

Tymczasem uwaga: BIERZEMY UDZIAŁ W HANOVERIAN DAY - SUMMER BERRY! Startują wszystkie nasze hanowerki, w tym debiutują trzy z nich. :)

16 lutego 2014r.

- ostatnio dotarło do nas pięć rumaków ze sprzedaży potomków w Winter Mist. Boksy są już gotowe, a ja znienawidziłam pisanie opisów... Drugą informacją na dziś jest to, że BIERZEMY UDZIAŁ W WYSTAWIE KONI ARABSKICH W LILIOWEJ ZATOCE! Reprezentują nas wszystkie arabki, jakie posiadamy. :)

8 lutego 2014r.

- za jakiś czas pojawi się także klacz Scarlet Witch. Z związku ze sprzedażami i licytacjami koni na innych stajniach, jestem niemal pewna, że do Stark's zawita jeszcze kilka wierzchowców... ;)

3 lutego 2014r. 

- niestety okazało się, że obydwa już w vircie istnieją, ale po długich poszukiwaniach znalazłam arabka, a Age będzie andaluzem z zamówienia u Miśki. WHK Lider :)

29 stycznia 2014r.

- niedługo do Stark's przybędą dwa nowe konie. :)

21 stycznia 2014r.

- dlaczego założyłam własną stajnię? Po raz kolejny... Ponieważ w poprzedniej czułam się źle. Opcje były dwie, stworzenie własnego interesu lub całkowite odejście. Takim sposobem powstała Stark Stable, zwana po prostu Stark's.

- postaram się aktywnie uczestniczyć w życiu virtuala. Wszelkie nowinki o zawodach i innych wydarzeniach są mile widziane tutaj, pod najnowszymi postami lub gdziekolwiek. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz